EEN VERSLAG VAN LIDA. - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Theo Jongh - WaarBenJij.nu EEN VERSLAG VAN LIDA. - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Theo Jongh - WaarBenJij.nu

EEN VERSLAG VAN LIDA.

Door: TheoLida

Blijf op de hoogte en volg Theo

26 Maart 2011 | Vietnam, Hanoi

Hallo volgers van de reis.Vanavond ben ik aan de beurt om aan het verslag verder te werken.De dag na de citytour hebben we een rustdag gehouden ik was kapoet en theo ook wel hoor maar de volgende dag gingen we weer op pad of liever we hadden een mini cruise geboekt naar Halong Bay wat betekent de neerhangende draak.Eerst 3 uur rijden met een minibusje naar de haven en dan inchecken.amerikanen chinezen italianen fransen en .wij Het was een prachtige boot helemaal van dat glimmende donkere hout mooie dekken en een mooie slaapcabine ik keek mijn ogen uit en toen varen maar.Wij gingen meteen naar de eetzaal om uitgebrijd te lunchen zoiets doe ik het hele jaar door niet maar wel erg lekker.s avonds voor het diner moesten we zelf iets maken in een opgerold rijstpapiertje dat was garnalen wortel paprika zuur bommetje en mie alles was van te voren al gegaard en dat toen allemaal in een rijstpapiertje opgerold en dippen in een sausje heerlijk.ondertussen vaarden we tussen die rotsen door prachtig maar het zijn er bijelkaar 2000 en allemaal beschermd natuur en historisch beschermgoed na het eten kon je nog gaan vissen maar de opbrengst was nihil theo had het gauw gezien ik ben gek zei hij ik ga niet naar die stomme hengel staan turen toen zijn we maar naar het restaurant gegaan en daar lekker gezeten en gedronken.Het was bij elkaar weer een drukke dag met veel indrukken.Het weer in het noorden van vietnam is niet echt alles maar het was droog en verder goed te doen deze dagen zijn juist goede dagen om wat te bezichtigen.De volgende dag zaten we natuurlijk nog op die boot je kon aan een soort gymnastiek mee doen of hoe ze dat hier noemen maar dan moest je om half zes op ik zei tegen tegen theo ik ben geen achterlijke om half zes op te staan voor een paar gymnastiek oefeningen nee zo gek krijgen ze me niet en theo ook niet gelukkig.Dus verschenen wij om half 8 aan het ontbijt nog vroeg hoor voor ons je weet niet wat je meemaakt ze houden daar van lange dagen denk ik wij kijken niet zo moeilijk hoor.Toen gingen ze kayakken theo en ik zagen er maar vanaf in zo een klein bootje en als dat ding omkiepelt moet je maar zien hoe je aan de kant komt nee dan maar niet mee wij kwamen onze tijd wel door.Daarna weer lunchen we hebben heel wat lekkere dingen naar binnen gewerkt overal zaten die lekkere garnalen bij heerlijk.En nou is het avond en zijn we weer terug in het hotel.Morgen gaan we weer de reis in maar dat horen jullie morgen wel.Allemaal heel veel groetjes van ons en hartstikke leuk dat jullie onze reis volgen.Het is ook nog zo jolanda voor elke sigaret die ik wil roken moet ik van de 5 de etage naar beneden met de lift want in dit hotel mag je niet roken en ze kosten maar 1 euro 20ik hou wel geld over zo'. Ik ga er nu een eind aan maken Mathieu en Jeanet en Roos John JOlanda Sonny Kitty en Jeslyn en alle vrienden en bekenden heel veel groetjes van lida en mijn koffievriend hans de groeten.

  • 27 Maart 2011 - 15:59

    Jolanda:

    Hallo Lieverds,
    Ben blij dat jullie het zo leuk hebben.
    En een beetje minder roken kan geen kwaad. Het is hier schitterend weer.
    Gister met broer en family naar Efteling geweest. Heeeel gezelli. Tot gauw, al bijna 1 week om. Love you. Jolanda

  • 28 Maart 2011 - 04:16

    Paul Lilian:

    leuk verslag maar wat een gemis dat je niet aan de gym mee hebt gedaan als je nu voortaan de trap neemt naar beneden rook je nog minder hou je nog meer over en dat is dan weer leuk voor het (na) kaarten op de camping groetjes en geniet maar lekker

  • 28 Maart 2011 - 05:30

    Sonny:

    eey oma en opa leuk weer wat te horen van jullie, nee opa vissen en staren is ook niet mijn grootste hobby en om half 6 gaan sporten ook niet, maarja kan inderdaad geen kwaad beetje minder roken, ik ben dit weekend met juline nee baar haar camping geweest was heel erg mooi maarja geniet ervan en maak en nog een leuke vakantie van

  • 28 Maart 2011 - 07:55

    Frits En Wilma :

    Hoi Theo en Lida,

    Wat een leuke reisverslagen, we voelen ons er een beetje bij. Heel goed hoor. We draaien de verslagen even uit en geven ze aan Bram en Jannie, kunnen die ook meegenieten. Veel plezier hoor, we wachten op het volgende bericht.

    Groeten uit zonnig Zeist.

  • 28 Maart 2011 - 09:15

    Bram En Jannie:

    Hallo Theo, wij zijn hier bij Wilma en Frits. We zijn hier op de verjaardag van Wilma. We hebben je reisverslag gelezen en we hebben vernomen dat jullie je best vermaken. Ga zo door. De groetjes van Bram en Jannie.

  • 29 Maart 2011 - 20:12

    Wil Godtschalk:

    Leuk omte lezen,ik kijk iedere keer als ik er erg in heb en vind het ook leuk om te volgen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Theo

Dit is een foto van ons, Als we terug komen is er misschien wat af.

Actief sinds 10 Maart 2010
Verslag gelezen: 335
Totaal aantal bezoekers 83061

Voorgaande reizen:

14 Januari 2018 - 13 Februari 2018

Zeven*******

17 Januari 2017 - 16 Februari 2017

Zon, Zee en Zand

20 Maart 2016 - 20 April 2016

WE ZULLEN HET NOG EEN KEERTJE OVERDOEN

19 Maart 2015 - 18 April 2015

Waar is de mol?

19 Maart 2015 - 18 April 2015

Waar is de mol?

19 Maart 2014 - 17 April 2014

Sri Lanka Bis Bis

23 April 2013 - 23 April 2013

CAMPING

22 Maart 2013 - 18 April 2013

SERENDIB BIS BIS

19 Maart 2012 - 17 April 2012

SERENDIB

21 Maart 2011 - 20 April 2011

VIETNAM IN 30 DAGEN (OP HERHALING)

18 Maart 2010 - 31 Maart 2010

EEN RONDJE VIETNAM

Landen bezocht: