Lida's suprise reisverslag - Reisverslag uit Mirissa South, Sri Lanka van Theo Jongh - WaarBenJij.nu Lida's suprise reisverslag - Reisverslag uit Mirissa South, Sri Lanka van Theo Jongh - WaarBenJij.nu

Lida's suprise reisverslag

Door: Questhouse Petter's Beach Inn Kalutera

Blijf op de hoogte en volg Theo

02 April 2015 | Sri Lanka, Mirissa South

Hier ben ik dan weer met het vervolg van het reisverslag. We hebben onze reis vervolgd met een tuktuk op weg naar Kalutera. Theo had dat guesthouse al van te voren geboekt omdat we het er goed naar ons zin hadden verleden jaar. We werden heel hartelijk onthaald en onze kamer was prima in orde. s Middags nam ik een plonsje in het zwembad, ik kon er makkelijk inkomen maar bijna nooit meer uit, want er ontbraken 2 treetjes van dat trappetje .Ik worstel en kwam eruit dat gold op dat moment voor mij.Theo was op de kamer dus die had mij nooit gehoord.Maar die 2 treetjes worden niet zo gauw vervangen hoor het kan goed zijn dat het volgend jaar dat euvel nog bestaat. Maar niet getreurd het hoofd goed opgebeurd het was voor Lida het laatste plonsje. Er was ook een manusje van alles en die kwam als er niemand keek sigaretjes bij me bietsen maar hij kreeg er maar 2 per dag van me anders raakt hij verslaafd en moet je weten wie het zegt ha ha.
‘s Avonds gingen we lekker uit eten bij ons favoriete restaurantje. Wat denk je? Juist garnalen. Jumbo’s of wat kleiner allemaal even lekker en doordrenkt van de knoflook en nog een andere marinade alles voor een appel en een ei. Daar heb je thuis voor die prijs net een garnalencoctail voor. Heerlijk!! Heerlijk!! We zijn nog een paar keer wat stukjes wezen lopen maar niet te ver, want Theo zat met zijn voet nog steeds in het genezingsproces. Maar het gaat de goede kant op. Maar alleen al het goede weer en de omgeving waar we zaten deden ons goed en vooral als we de slechte weersomstandigheden van thuis door kregen.(Hier waait het wat minder, anders had er geen enkele vrachtwagen met of zonder lading zijn bestemming bereikt. We verkneuterden ons wel een beetje. Ken je dat woord verkneuteren? Kijk op google. Nou verder weet ik niet veel meer. We gaan straks weer een stukje lopen en steeds een stukje verder .Vrienden allemaal de groeten en ik zal proberen wat zonneschijn over te sturen want we kunnen er wel wat van missen.
Theo en Lida

• 02 April 2015 - 10:50

Kitty:

Super om te horen dat het zo goed bevalt! En leuk dat oma eens een berichtje schrijft.
    Ik mis jullie wel hoor !

Dikke kus Kitty

• 02 April 2015 - 11:27

Hans.rutjens:

Fijn dat het allemaal zo goed dat ken je voor Theo geen rolstoel regelen dan word hij lekker door jou rond gereden.
    Hier verder geen nieuws doe Theo de groeten en nog een fijne vakantie samen.

• 02 April 2015 - 13:59

Jolanda:

Leuk verhaal. Dikke kus xx

• 04 April 2015 - 19:03

Lilian:

Je moet theo ook vertroetelen ,helpt echtkan die jou ook het zwembad trekken groetjes ook van Susanne tot gauw