NAAR DE VISMARKT - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Theo Jongh - WaarBenJij.nu NAAR DE VISMARKT - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Theo Jongh - WaarBenJij.nu

NAAR DE VISMARKT

Door: Lida

Blijf op de hoogte en volg Theo

24 Maart 2012 | Sri Lanka, Negombo

Theo had een toertje geboekt voor Negombo We gingen met een tuktuk op weg eerst dus naar de vismarkt. Er kwam een mannetje op ons af die ons de verschillende namen en soorten wou vertellen over de verschillende soorten vis die daar te koop werden aangeboden. Nou er waren er heel veel hoor vissen die ik van mijn levensdagen nog niet had gezien.Het begon me allemaal een beetje te duizelen,nou heb ik dat toch gauw hoor maar het was heel interessant al verstond ik de helft niet van wat die vent vertelde. Hij mompelde een beetje.Vervolgens gingen we met de tuktuk toch maar een tempel bezichtigen Hij was erg mooi en heel oud hij ging ook over de levensbeschrijving van budha, maar ja die hebben we al zoveel gezien we hadden toch alle tijd. Daarna nog een stukje in de rondte gereden en toen maar weer naar ons
guesthouse waar het goed vertoeven is.Inmiddels ben ik alweer een poosje goed bij de mensen en heb nergens geen last meer van. De warmte doet ons goed. Het is te heet om te bakken en te braaien daar kunnen we niet meer tegen. Dan maar wat minder bruin als we terug komen.Ik wil jullie nog even allemaal de groeten van mij doen maar vooral de kleintjes Jeslyn en Roos de allerdikste knuffel van de hele wereld geven. P.S.Tijdelijk nieuw tel.nr. in Sri Lanka:0094774623027

• 24 Maart 2012 - 16:44

Lilian:

Je krijgt de groetjes van de mutsenlub het was erg rustig Mieke en ik hebben voor jou meegedaan zul je wel merken nou nog veel plezier groetjes

• 24 Maart 2012 - 19:46

Jeannet:

Hoi, hier is ook alles goed!
    Het is hier heerlijk weer en morgen gaat onze reis naar de Efteling!
    Kus van M, J en Roos

• 24 Maart 2012 - 19:49

Wally:

hadden ze ook zoute haring?

• 24 Maart 2012 - 19:52

.wally:

de kleine van linda is geboren

• 25 Maart 2012 - 20:56

Jolanda:

Hoi mams en Theo, fijn dat ma weer wat beter is en dat jullie het daar leuk hebben. Wij zijn vandaag nr de Efteling geweest. Was super. Mooi weer. Jes vraagt iedere dag over hoeveel nachtjes jullie thuïs komen. Dikke kus van ons X x x

• 26 Maart 2012 - 16:45

Agnes & Frans:

Super leuke verhalen en fotos, maar lezen wij het nou goed dat je ziek bent geweest? Als het zo was dan ben je ook weer opgeknapt en geniet weer volop.Liefs